lördag 13 april 2013

Sjuklingar

Äntligen var Emelie på sin första träning på länge igår. Hon har varit feberfri och hostan är nästan borta. Vi andra ligger lite efter. Vi är trötta på denna långdragna influensa. Fy vad tråkigt. Nu har jag bestämt att det får bli ändring. Inatt har det regnat, jag har legat och lyssnat med fönstret på glänt, enda fördelen är väl att snön försvinner. Jag saknar vårkänslan, hoppas den anländer snart. Jag har införskaffat några penseer som pryder farstukvisten. Snart kommer våra ankor så snart ska vi börja bygga deras lilla hus. Ungarna är förväntansfulla. De är klara i samband med koutsläppet  lördagen 11 maj.





1 kommentar:

  1. Hallå Nina, länge sen jag var inne hos dig! Håller tummarna att ni får hålla er friska nu, bara solen och våren kommer så......
    Vad kul med ankor, blir så härliga ägg att baka på.
    KRAM

    SvaraRadera