torsdag 23 maj 2013

Orka

Efter simtävling i helgen i Linköping samt intensiv arbetsvecka med utbildningar och mycket pågång känns det som om det gärna får bli helg när som helst. Ibland är det så himla mycket på engång att man knappt hinner med. Men idag börjar det ordna upp sig, regnet öser ner och ungarna kollar på tv. Jag har nyss varit ute hos mina ankungar, men oj vad de växer. Jag hinner knappt ta några bilder. Igår släppte jag ur dom i sitt lilla hus och de blev jätteglada och nyfikna. Det tar ettag att lära sig vad som funkar och inte när det gäller skötsel. Men de vet att jag är deras mamma iallafall, det tog inte länge. Hoppas helgen bjuder på lite solsken så vi kan ordna det sista på huset. Jocke har precis färdigställt det invändigt.


 
 

7 st småttingar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar