söndag 4 oktober 2009

Adoption

Jag är dotter till min pappa, fast han är inte min biologiska pappa, men fick jag välja så skulle han vara det. Han har funnits där sedan jag var liten liten bebis. Han träffade min mamma sommaren 1981, jag kom i februari, min biologiska pappa lämnade oss när jag kom. Jag har bara dåliga minnen av honom som liten, jag träffade honom hos min farmor och farfar, farfar gillade jag. Han och jag höll varann i handen och vi plockade ägg hos hönsen, vi klappade kaninerna och han han hade en såndär gammal kepa på sig. och jag sov över där engång och vi hoppade i sängen till Jerry Williams.
Min pappa har sedan många år tillbaka velat adoptera mig, men min biologiska pappa har varit emot det, konstigt nog. Men i fredags tog jag telefonen och ringde tingsrätten, nu ska ansökan in och sen får vi se hur det går.
Igentligen är det bara för pappret skull, för i hjärtat är han min pappa.
Jag har en halv syster också, men hon har alltid varit hel för mej.

Pappa och yster ni betyder så mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar