måndag 21 februari 2011

Bakdille och sjukstuga

Hallonmuffins, äppelpajer och bullar vi har styrt en hel del i köket den senaste veckan. I helgen var det min jobbar helg, när jag kom hem på timmar åkte Anton på bio med farmor han var så lycklig, han har räknat dagarna på almanackan i köket för där stod de att Anton och farmor skulle åka spårvagn och titta på bio, Lillkillen var helnöjd!. Emelie åkte ut med pappa på bråviken och pimplade, Tova och jag stannade hemma och latade oss det var för kallt för en sådan liten att ta sig ut. Senare på kvällen hälsade den berömde kräk sjukan på och natten har varit lång. För lång. Idag känner jag mig bättre men mellan och stor sitter i soffan och är helt utmattade. FY. Idag blir det att återhämta sig, bara masser av film och TV




Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar