måndag 18 april 2011

Påsklov

Vi har sällan ledigt på loven, vi brukar jobba då men den här veckan har vi ganska mycket ledigt tillsammans. Idag har vi varit ute nästan hela dagen. Jag har planterat om mina mårbacka som jag övervintrat och min clematis som jag har i kruka som jag tar in över vintern har fått kommit ut och den är ny klippt. Jag har en till men den är ute året om, den har jag faktiskt klippt ner hela frisyren på så den får växa till sig. Penseér älskar jag det har jag mycket, tacksamma och enkla.




Barnen har spelat fotboll, lekt med sitt vattenland och Tova har kommit på att man kan vattna blommor helt själv. Den här tiden är härlig och vetskapen om att sommaren är på gång stärker en. Jocke är nere i verkstaden och sätter ihop min bil till kommande besiktning. Nu ska jag ta in mina mattor som jag tvättat rena idag de hänger på tork lite varstans på gården.








Glad Påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar