söndag 20 november 2011

Tid

Önskar att jag hade mer tid. Att dagarna var längre och nätterna lika långa. Man lär sig hela tiden hur man ska göra saker mer effektivt, lite snabbare så man kan klämma in något nytt där emellan,istället för att ta tiden och bara finnas till. Vi har haft en bra ledig helg, inga måsten och kunnat ägna tiden åt det som fallit oss på. Nästa gång är om 2 veckor, det är nackdelen med att jobba inom mitt yrke. Fördelen är att jag trivs och är ledig en dag mitt i veckan, då är det jag och Tova, för de stora går i skolan
I helgen var det prisutdelning på Kråkvilan. Anton fick diplom och en fint deltagarpris. Nu är det uppehåll tills våren börjar visa sig. Så länge tar han med sin mamma och syster på fysträning. Så varje onsdag har jag svårt att stiga ur sängen. Men det ska bli bättre med tiden har jag fått till mig.



Äntligen gardin på plats.

Lördags godis, egen påse.


Första glöggen.
 Tända ljus, glögg och pepparkakor och såklart dom man gillar det är nummer ett just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar