tisdag 11 februari 2014

Februari

Mildväder och smutsigt ute, nästan ingen snö kvar för barnen till sportlovet. Dom ända barnen som är glada för det är mina Ankisar. Dom badar och badar och kommer inte in på kvällen för att sova, jag har berättar att räven kan komma men de stormtrivs i dammen, så varför lyssna på mig?  Nu har de även hittat en dikeskant som är riktigt gosig med lera och vatten, där hitta jag hela gänget igår när jag kom hem.

Nu är vi inne i en födelsedagsmånad, så nästa gång är det Anton som fyller 9 år. Till helgen har vi planerat att åka till Stockholm-tekniska museet, sova på hotell äta stor frukost och mysa till det.
Vi håller tummarna för att ungarna piggar på sig, Emelie har varit krasslig nu ett par dagar. Men idag känns det som det vänt.

 
årets första lökar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar