måndag 26 april 2010


Vilken härlig dag vi blivit bjudna på. Hemkommen från utvecklingsamtal på dagis, en stolt mamma. Vi har en duktig kille som gillar teknik, lego, bygga, meka. Han går i pappas fotspår. Två a4 sidor om hur Anton fungerar och vad han sysslar med när vi lämnar honom på dagis. Dom hinner med en hel del. Till hösten börjar han 5 års grupp, ojoj. Stor men ändå liten.

I helgen hann jag plantera lite, ljuvlig doft av lavendel som jag har satt ner lite här och var. Klippte min klängros som har klarat den hårda vintern, jag satt den sensommar förra året. Sen är tulpaner och påskliljor på väg så jag väntar med att rensa upp och planera för något mer.

Vi var på en liten markand nere i Söderköping-Mogata i helgen. Där blev det lite ponnyridning popcorn, sockervadd och så en strut med brända mandlar. Vädret hade vi tur med så det blev fika ute som vi tagit med oss. Vi hade med oss våra extra barn och flickorna hade plockat vitsippor till mig på vägen hem. Jättefina.
Hoppas ni njutit i solen idag kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar